keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Tj 44

Nyt on melkeen taas viikko vierähtäny. Rakas on tällä hetkellä leirillä, mutta sekään ei oo paljoo haitannu, koska oma aikataulu on tällä hetkellä aika täys. Vaikka tää viikko on vasta alkanu, niin tuntuu jo, että viikko on pian jo ohi, koska eletään aikamoisella minuutti aikataululla. Viikonlopun aikana tulee olemaan 4 esiintymistä, siitä tämä kamala kiire.

Huomenna on myöskin sairaalakäynti nimittäin mun reistailevat poskiontelot käydään läpi ja jos muistatte sen ku aikasemmin puhuin siitä patista mun rinnassa, niin huomenna ois myös senki tarkastuskäynti. Nyt vaan pitää pitää sormet ristissä, että kaikki ois ok.

Viikonloppu oli ja meni, ja aina ei viikonloppu mee ihan niin ku strömsöössä. Rakas kerto, että ne on järkkääs Tj0 bileitä, jotka kestäis 4 (!!!!) päivää heti juhannuksen jälkeen. Tästäkös minä olen sitten hirveen helvetin nostanut pystyyn ja tämä jatkuu edelleen. Helvetti on irti myöskin sen takia, että rakas kerto tosta samana päivänä ku sinne piti ilmottautua.

Mutta koskas mä saan mun Tj0 bileet? On tässä meinaan rakasta odoteltu kotiin jo viime vuoden maaliskuusta lähtien. Eli toisin sanoen mun Tj on tällä hetkellä 52, koska noi bileethän kestää melkeen inttiviikon. Tiedän, että toi on tollanen once in a lifetime -juttu, mutta silti se ottaa päähän. Mun toiveet ja ajatukset myös sitä "oikeeta" vapautumispäivää kohtaan (20.6) on täysin tuhoutunu, eikä mulla oo edes kauheesti enää mitään intressejä tota päivää kohtaan. Ja auta armias jos sielä mökillä sitte onki jotain muijia/tyttöystäviä yms, niin meen lankoja pitkin sinne ja sit en varmaan puhu tolle rakkaalle vuoteen! Nytki oon jo pitäny vihanpitoo yllä sellaset kolme päivää ja loppua ei näy.

Mites, onko teijän rakas menossa jonneki Tj0 bileisiin? Miten te suhtaudutte siihen asiaan? Toivon ainaki, että paremmin ku minä!

Sitte päivän biisiin. Katoin tänään digiboksilta The best of Voice of Finlandia, ja siinä voittaja Antti Railio (oikee muuten voitti!!!) laulo Queenin Who Wants to Live Forever:in, ja siitä nyt tää biisi valintaki. Olkaatten hyvä.




Eipä tällä biisillä ole mitään sen syvempää merkitystä yms. Kaunis biisi ja Freddie Mercuryllä oli uskomaton ääni. Toi on varmaanki ääni joka jää elämään ikuisesti.

Mutta nyt nukkumaan, huomenna aikanen herätys.

P.s. Sain kutsun pääsykokeisiin sinne paikkaan minne haluaisin, nyt vaan pitää enää päästä sisälle!

2 kommenttia:

  1. noi ei oo tarkemmin niitä tj0 bileitä suunnnitelleet, mutta kyllä sellaiset on tulossa aivan varmasti :) En itse näe mitään pahaa siinä, siellä kuitenkin miehellä ehkä viimeinen hetki aikaa viettää osan porukan kanssa, kun kaikkia ei todellakaan tule enään näkemään :) Saanhan mä pitää rakkaani sitten noitten 'bileitten' jälkeen kokonaan itselläni ;) Ja tohon tyttöystävä asiaan, mun mielestä tyttöystävillä ei kyllä ole mitään asiaa niihin pirskeisiin! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, tottahan toiki :) Mutta kokemuksella voin kertoa, että on ollu niitäkin miesteniltoja, mistä on sitte jonku tyttöystäväkin löytyny, mutta toivon, että toi ei tuu lukeutumaan niihin! :)

      Poista